FAQ - Meest gestelde vragen
Hieronder vind je op een snelle manieren antwoorden op je vragen. Mocht je er niet uitkomen kun je contact opnemen met de klantenservice via de contact pagina.
-
Wij leggen de focus op onze service van beginnende tot professionele creatievelingen. Onder uitstekende service verstaan wij het leveren van complete orders zodat er niets ontbreekt op set, uitleg en tips van apparatuur bij het ophalen, (telefonisch) technische support tijdens problemen.
Wij, met passie voor het vak, weten hoe belangrijk het is dat alles werkt op een draaidag en zorgen er dus voor dat alles zorgvuldig gecontroleerd wordt.
-
Om een account aan te maken selecteer je eerst de gewenste huur datum. Na het controleren van je winkelwagen klik je op doorgaan en heb je de optie om direct een account aan te maken. Zodra de order op voorraad is sturen wij je een bevestiging mail. Kom je er niet uit neem dan gerust contact met ons op via het telefoon nummer 040-2405350.
-
Je kunt onze klantenservice bereiken via telefoon, e-mail of door het invullen van het contactformulier op onze website. Onze contactgegevens vindt je op de contactpagina.
-
Je kunt de order ophalen na bevestiging bij onze locatie in Eindhoven. Wij zorgen ervoor dat de ingeboekte producten klaar staan. De order dient op de retour datum terug gebracht te worden bij dezelfde locatie. Neem bij hindering of uitloop van de retour tijd zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op zodat wij op de hoogte gesteld zijn en mee kunnen denken.
-
We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder creditcards en bankoverschrijvingen (iDeal). Nadat wij je een order bevestiging hebben gestuurd kun je de order overmaken via de link in de e-mail.